Ügyfélszolgálat
Általános információk
Mikor kaphatom meg a kiválasztott terméket?
Minden termék adatlapján feltüntettük az átvételi lehetőségeket és a termék várható kiszállításának/átvételének idejét.
Telefonon vagy e-mailben is leadhatom a rendelésemet?
Nem, kizárólag weboldalunkon, online lehet rendelést leadni.
Ha elfogyott a kiválasztott termék, honnan tudhatom meg, hogy lesz-e még belőle?
Ebben az esetben a kiválasztott termék adatlapján kérhetsz készletértesítő e-mailt, amennyiben a termék újra elérhetővé válik, azonnal értesítünk a megadott e-mail címen.
Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?
A fiókodban mindig naprakész információkat találsz a rendelésed állapotával kapcsolatban. Ha még nincs fiókod, érdemes létrehoznod egyet. Amennyiben rendelésed állapota megváltozik, rendszerünk automatikusan tájékoztatást küld róla az általad megadott e-mail címre.
Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?
A kiszállítás időpontjának módosítására lehetőséged van a GLS által küldött e-mailben található „Módosítás” gomb segítségével vagy a GLS ügyfélszolgálatán a +36/29 886 700; +36/20 890 0660 munkanapokon 7:00 - 20:00 között.
Van lehetőség személyes átvételre?
Az oldalunk webáruházként üzemel, átvételi ponttal nem rendelkezünk, amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, lehetőséged van rá GLS csomagpontokon, az ország 400 településének több mint 1100 pontján.
Elérhetőségünk
Keresd bátran kollégáinkat a liol@liol.hu e-mail címen vagy az alábbi űrlap kitöltésével. Munkatársaink munkanapokon 8:00 - 16:30 között pár órán belül, de legkésőbb egy munkanapon belül válaszolnak minden megkeresésre.