Ügyfélszolgálat

Általános információk


Mikor kaphatom meg a kiválasztott terméket?

Minden termék adatlapján feltüntettük az átvételi lehetőségeket és a termék várható kiszállításának/átvételének idejét.

Telefonon vagy e-mailben is leadhatom a rendelésemet?

Nem, kizárólag weboldalunkon, online lehet rendelést leadni.

Ha elfogyott a kiválasztott termék, honnan tudhatom meg, hogy lesz-e még belőle?

Ebben az esetben a kiválasztott termék adatlapján kérhetsz készletértesítő e-mailt, amennyiben a termék újra elérhetővé válik, azonnal értesítünk a megadott e-mail címen.

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?

A fiókodban mindig naprakész információkat találsz a rendelésed állapotával kapcsolatban. Ha még nincs fiókod, érdemes létrehoznod egyet. Amennyiben rendelésed állapota megváltozik, rendszerünk automatikusan tájékoztatást küld róla az általad megadott e-mail címre.

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?

A kiszállítás időpontjának módosítására lehetőséged van a GLS által küldött e-mailben található „Módosítás” gomb segítségével vagy a GLS ügyfélszolgálatán a +36/29 886 700; +36/20 890 0660 munkanapokon 7:00 - 20:00 között.

Van lehetőség személyes átvételre?

Az oldalunk webáruházként üzemel, átvételi ponttal nem rendelkezünk, amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, lehetőséged van rá GLS csomagpontokon, az ország 400 településének több mint 1100 pontján.

Elérhetőségünk

Keresd bátran kollégáinkat a liol@liol.hu e-mail címen vagy az alábbi űrlap kitöltésével. Munkatársaink munkanapokon 8:00 - 16:30 között pár órán belül, de legkésőbb egy munkanapon belül válaszolnak minden megkeresésre.

* Kötelezően kitöltendő mezők