Túl az Óperencián, Játék a népmesék világában
- Keller & Mayer
- Családi
- 5+ évestől
- 30-45 perc játékidő
7 380 Ft
Rendelhető
Szállítás: 3-4 munkanap
Átvételi lehetőségek:
Házhozszállítás
MPL vagy GLS futárszolgálattal
MPL vagy GLS futárszolgálattal
1 490 Ft-tól
Csomagpont, Csomagautomata
MPL, GLS, Foxpost pontokon
MPL, GLS, Foxpost pontokon
1 190 Ft-tól
- Termékkód: 36123
- Cikkszám: 713274
- Jótállás: 12 hónap
Miért válassz minket?
- Egyszerű és biztonságos vásárlás
- Kedvező szállítási díjak
- Gyors és megbízható kiszolgálás
- Gondos, biztonságos csomagolás
- Kényelmes, biztonságos fizetési módok
- 100% magyar áruház, magyar üzemeltető cég
- Segítőkész ügyfélszolgálat
- 14 nap indoklás nélküli elállás
Leírás
A Túl az Óperencián társasjáték során a játékosok a mesebeli erdőben indulnak útnak. Jó tett helyébe jót várhatnak, és ha segítenek a bajbajutott mesehősökön, ők is segítenek majd. A királylány kiszabadításához meg kell szerezni a várkastély kulcsait és a kardokat. Az izgalmas, fordulatos családi társasjáték a magyar népmesék világába repíti a játékosokat.
Tartalom: 1 db játéktábla, 4 db bábu, 1 db speciális dobókocka, 18 db kardkártya, 28 db eszközkártya, 16 db kulcskorong
Egyszer volt, hol nem volt, volt, vagyis van egy olyan játék, ami mesés, kalandokkal teli és olyan hangulatot áraszt, hogy könnyedén a Kerekerdőbe képzelhetjük magunkat. A Túl az Óperencián egy klasszikus és mindenki által ismert mesékre építő társasjáték, amely remekül bevezeti a gyerekeket a kalandjátékok izgalmas világába.
Ahogy az lenni szokott, adott egy hatalmas dilemma – a sárkány elrabolta a királykisasszonyt. A játékosok feladata az, hogy minél előbb kiszabadítsák. A győztesé a dicsőség, az ország fele, és ha megegyezünk előtte, talán még a házimunkát is megúszhatja a daliás lovag vagy lovagina.
A szabályok egyszerűek, de annyira azért nem, mint egy sima dobálós-lépdelős játékban. A játék első felében körbe-körbe járunk az erdőben, hogy megszerezzük a három kulcsot, ami kinyitja a vár ajtaját, utána pedig meg kell küzdenünk a sárkánnyal is. Na de hogy jutunk hozzá a kulcsokhoz? Segítséggel! Különböző tárgyakat gyűjtünk, amiket aztán leadhatunk a megfelelő helyen, hogy megkapjuk a jussunkat. A kemencébe pogácsa kell, az anyókának rőzsére van szüksége, a halnak egy nagy vödör vízre… És hogy még izgalmasabb legyen, a dobókockán egy sárkány szimbólum is található. Ilyenkor dönthetünk, hogy beáldozunk egy kardot, ami a várban lévő sárkány legyőzéséhez elengedhetetlen, vagy inkább visszalépünk a kezdő mezőre. A dobókockán egy hétmérföldes csizma is található. Ez egyfajta joker, ilyenkor oda lépünk, ahová szeretnénk.
Alapvetően nagy szerephez jut a szerencse a játék során, de meg is dolgoztatja a kisebb gyerekek agyát, mivel meg kell jegyezniük az összefüggéseket és egyszerű döntéseket kell meghozniuk. Plusz pont, hogy egyaránt élvezik az ötévesek és a tízévesek is.
Tartalom: 1 db játéktábla, 4 db bábu, 1 db speciális dobókocka, 18 db kardkártya, 28 db eszközkártya, 16 db kulcskorong
Egyszer volt, hol nem volt, volt, vagyis van egy olyan játék, ami mesés, kalandokkal teli és olyan hangulatot áraszt, hogy könnyedén a Kerekerdőbe képzelhetjük magunkat. A Túl az Óperencián egy klasszikus és mindenki által ismert mesékre építő társasjáték, amely remekül bevezeti a gyerekeket a kalandjátékok izgalmas világába.
Ahogy az lenni szokott, adott egy hatalmas dilemma – a sárkány elrabolta a királykisasszonyt. A játékosok feladata az, hogy minél előbb kiszabadítsák. A győztesé a dicsőség, az ország fele, és ha megegyezünk előtte, talán még a házimunkát is megúszhatja a daliás lovag vagy lovagina.
A szabályok egyszerűek, de annyira azért nem, mint egy sima dobálós-lépdelős játékban. A játék első felében körbe-körbe járunk az erdőben, hogy megszerezzük a három kulcsot, ami kinyitja a vár ajtaját, utána pedig meg kell küzdenünk a sárkánnyal is. Na de hogy jutunk hozzá a kulcsokhoz? Segítséggel! Különböző tárgyakat gyűjtünk, amiket aztán leadhatunk a megfelelő helyen, hogy megkapjuk a jussunkat. A kemencébe pogácsa kell, az anyókának rőzsére van szüksége, a halnak egy nagy vödör vízre… És hogy még izgalmasabb legyen, a dobókockán egy sárkány szimbólum is található. Ilyenkor dönthetünk, hogy beáldozunk egy kardot, ami a várban lévő sárkány legyőzéséhez elengedhetetlen, vagy inkább visszalépünk a kezdő mezőre. A dobókockán egy hétmérföldes csizma is található. Ez egyfajta joker, ilyenkor oda lépünk, ahová szeretnénk.
Alapvetően nagy szerephez jut a szerencse a játék során, de meg is dolgoztatja a kisebb gyerekek agyát, mivel meg kell jegyezniük az összefüggéseket és egyszerű döntéseket kell meghozniuk. Plusz pont, hogy egyaránt élvezik az ötévesek és a tízévesek is.
Adatok
| Típus | Családi |
| Játékosok | 1-4 játékos |
| Korosztály | 5+ évestől |
| Játékidő | 30-45 perc |














